niedziela, 9 grudnia 2012

Liebster Award :)

A więc dostałyśmy nominacje co mnie zdziwił ;) Dziękuje za to ;)-Marika,ŁAŁ zostałyśmy nominowane ? ;o No nie wierzę ! :D  szok i chuj -Anita xdddd Pozdro wam xoxo A więc teraz odpowiemy na pytania;) 

1. Kogo najbardziej lubisz z 1D ?
Marika; Kocham wszystkich po równo ;) I każdego za coś innego♥
Anita; JA LOVCIAM WSZYSTKICH ! ♥♥♥♥♥
2 Masz Twittera ? :)
Anita: JEP ;D
Marika: Tak
3. Ulubiona piosenka ?
Marika: dużo ich .;D Ale najbardziej to cały album TMH oraz UAN One Direction. Girls Aloud - Something New. Flo Rida-I cry i inne ;D
Anita: EM...ULUBIONA...HEM...JEST ICH BARDZO DUŻO ALE DWIE Z NICH KTÓRE MOGĘ SŁUCHAĆ PRZEZ KAŻDĄ SEKUNDĘ, MINUTĘ, GODZINĘ, DZIEŃ I ŻYCIE TO-WHAT MAKES YOUR BEAUTIFUL-ONE DIRECTION. AAAAAAAAA DRUGA JEST TO-LITTLE THINGS-ONE DIRECTION *.* Powodem tego jest, że ta pierwsza została pierwszą piosenką usłyszaną przeze mnie i od razu ją polubiłam, a druga.....a to druga to po prostu LITTLE THINGS ! xddd ♥
4. Ulubiony serial ?
Anita; Nie mam, ale lubię pierwszą miłość and Julia ;)
Marika; Pamiętniki Wampirów.
5. Ile masz lat ?
Marika: 15.
Anita; na razie 14, lecz już 31 grudnia będę miała 15 ♥
6. Skąd jesteś ?
Anita; Chodzież :d
Marika; Chodzież
7 W jakich miejscowościach za granicą byłaś ? :)
Marika: Wilno(Litwa), Jasna(Słowacja), Czechy (ale nie pamiętam miejscowości)
Anita: Nie przychodzi mi nic do głowy xd
8.Jakie jest Twoje marzenie związane z 1D ?
Anita; Spotkać, rozkochać w sobie i WYRUCHAĆ ahhaahaha :D
Marika;Spotkać ich *.*+ odpowiedź Anity ;D
9. Myślisz , że ich kiedyś spotkasz ? :)
Marika:Kiedyś na pewno, co ja pisze NA PEWNO. ICH SPOTKAM !
Anita; Mam taką malutką nadzieję, że TAK ;d
10. Ulubiony film ?
Anita; TITANIC ♥ i inne xd
Marika; Magic Mike, I ,że cię nie opuszczę, Porwanie, Harry Potter, Step Up 1,2,3,4 ..i inne.:D
11. Lubisz czytać inne blogi ?
Marika; Uwielbiam.
Anita; A lubię xd 

Jeszcze raz dzięki za nominacje ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

A teraz druga nominacja;) od http://imagine-about-one-direction.blogspot.com/
1.Książka czy film ?
Anita: FILM ! ;D
Marika; Film !
2.Co Cię inspiruje do pisania ?
Marika:Wasze komentarze chyba najważniejsze;)
Anita: między innymi odpowiedź wyżej i CHŁOPCY :d (1D♥♥♥♥♥)
3.Cytat , który najbardziej zachował się w Twojej pamięci ?
Anita: Jakiś na pewno, ale nie pamiętam xd
Marika: Nwm ;)
4.Twój idol ?
Marika: raczej idole ;) oczywiście One Direction.
Anita: Banda zwariowanych chłopaków, którzy odmienili my life :* za to ich KOCHAM ♥
ONE DIRECTION ♥♥♥♥♥

5.Co jest najważniejsze w twoim życiu ?
Anita; Rodzina FOREVER ♥ przyjaciółka ♥ Mogłabym wymieniać tak długo, ale że byście się zanudziły na śmierć, więc tylko tyle napiszę :)
Marika: Hmm..rodzina,przyjaciele i nwm co jeszcze;)
6.Jaka cecha do Ciebie pasuje ?
Marika: przyjacielska, nieśmiała, marzycielka, opiekuńcza, bezczelna ;) my lubimy pisać więcej,.;)
Anita: cierpliwa, odważna, przyjacielska, opiekuńcza, bezczelna, słodka, sexy ;d. Miała być jedna a wyszło więcej xd :D
7.Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Anita: Nie powiem, bo się przestraszysz bejbe ♥
Marika: Dużo tego, są i te które nie powinny się tu pojawić(wolisz nie wiedzieć) i te które są istotne czyli poznanie 1D, zamieszkanie w Londynie, dostanie się do wybranej szkoły.
8.Imię Twojego najlepszego przyjaciela/przyjaciółki ?
Marika: Angelika ♥
Anita: Niby nie przyjaciółka, ale ja uważam ją za nią. WERONIKA ♥
9.Twoja pasja/hobby ?
Anita: Emmm..PIŁKA NOŻNA ♥♥ pisanie blogów, ogółem sport ;). 
Marika: pisanie blogów, fotografia,
10.Jaki jest najgorszy koszmar senny, który Ci się przyśnił ?
Marika: Mi się śnią same zajebiste sny ;D
Anita: Kiedyś śniło mi się, że byłam gdzieś sama z moją mamą w jakimś lesie. Spacerowałyśmy, śmiałyśmy się, od czasu aż nie przyjechały z dwóch stron wielkie busy i zabrali mnie jednym a drugim moją rodzicielkę:(
I już nigdy się nie widziałyśmy :(. Takk.., to na prawdę smutne :(
11.Co jest najważniejsze Twoim zdaniem w związku ?
Anita: ZAUFANIE, szczerość, miłość, wierność i dużo innych ♥
Marika; Według mnie szczerość i zaufanie;)

A teraz nasze nominacje:
1.http://i-and-one-direction.blogspot.com/
1. Kogo najbardziej z 1D lubisz/lubicie?
2.Lubisz ich dziewczyny?
3.Masz zwierzę w domu?
4.Chcesz wakacje?
5.Który z 1D według Ciebie jest najbardziej męski?
6.Co robisz w wolnym czasie?
7.Co cię denerwuje?
8.Ulubiony filmik z 1D ? (podaj link )
9.Jak poznałaś 1D ?
10.Czy ktoś z Waszych znajomych wie, że piszecie/piszesz bloga?
11. Najgorszy przedmiot w szkole / najlepszy przedmiot w szkole?

1 komentarz: