środa, 22 maja 2013

Rozdział 51

*Oczami Nicole*
Chłopaki prowadzili nas do każdego sklepu. Razem z Louis'm się śmialiśmy z wszystkiego co nam wpadło w oczy. Świetnie, tylko zastanawia mnie, dlaczego Cass w ogóle się nie odzywa do Harry'ego i Louis'ego. Powiedziała, że jest zła.., tyle wiem. Zresztą wiem, że udaje, bo jakby była naprawdę zła na nich to nie śmiała by się jak głupia do sera, kiedy tylko stoją nad nią i mówią, żeby się śmiała do nich, odzywała i doradzała im co mają sobie kupić. Nie mogłam ze śmiechu. Dziwi mnie fakt, że Louis-skoro tak dobrze ją zna-się nie spostrzegł, że ona udaje. Ciekawe, ale zostawię to dla siebie. Weszliśmy do następnego sklepu, w którym Louis'emu coś się spodobało.
-Ej patrzcie-mówi Styles i zaczyna się śmiać, podchodziumy do niego i widzimy skarpetki z sandałami.
-Pewnie polak-skwitowałam, a Cass przytaknęła.
Harry nadal stał i się śmiał razem z Louis'm, który zaraz doszedł, a ja oglądałam w sklepie obok sukienki.
-W tym kolorze Ci będzie ładnie-usłyszałam, obróciłam się i zobaczyłam Stylesa, który trzymał niebieską sukienkę.
-Dzięki, zdecydowanie mój kolor-powiedziałam i wzięłam rzecz od chłopka-przytrzymaj mi torebkę pójdę przymierzyć-powiedziałam i zaraz poszłam przymierzyć.
Ubrałam się i wyszłam z przymierzalni na co Harry się uśmiechnął
-A mówiłem, że ładnie-powiedział dumnie.
-Tak czy siak mi we wszystkim ładnie-zaśmiałam się.
-Hahahaha niezły żart.
-Sugerujesz mi, że nie?-zrobiłam usta w podkowę.
-Ależ skąd, źle usłyszałaś-powiedział i palcami moje usta ustawił w uśmiechu-tak lepiej-zaśmiał się.
Przebrałam się z powrotem i wyszłam podchodząc do kasy kupić rzecz. Kupiłam i zobaczyłam świetne bransoletki. Niby zwyczajne, ale od razu pomyślałam, że skoro Harry mi dał swoją ja mu także. Zakupiłam jeszcze bransoletkę i spojrzałam na Harry'ego, który stał na zewnątrz i gadał z Louis'm patrząc na Cassie, która oglądała spodenki. Chwyciłam bnransoletkę tak żeby jej nie widzieli i podeszłam do nich
-To co teraz? może lody?-zapytał Harry.
-Niki. My weźmiemy sobie shake'i co?-zpaytała Cass robiąc na złość chłopakom.
-Ehem-odparłam i poszliśmy.

*oczami Cassie*
Idioci ! Louis co chwilę na mnie patrzył, albo wie albo na serio jest tępy. Zaśmiałam się , kiedy Styles wpadł na słup. Nie mogłam ze śmiechu, a brzuch bolał mnie ,że usiadłam na środku chodnika z czego i oni się śmiali. Niki od razu podeszłam do Harry'ego żeby spojrzeć czy nie jest mu coś poważnego, a mnie podniósł Louis.
-Nie rób scen-zaśmiał się-ludzie patrzą.
-I? -dalej się śmiała , ale po chwili się ogarnęłam bo mina Louis'a i Hazzy nie była za fajna.
-Okej no będę grzeczna.
-To dobrze-powiedział Harry, oni poszli przodem, a ja z tyłu.
Jakoś mi się nie śpieszyło, co chwilę oglądałam jakieś wystawy, stawałam oglądałam i szłam dalej.
Przeszłam jakieś 15 sklepów aż zatrzymałam się i zauważyłam śliczną sukienkę , prosta, z sercem na plecach. Była brązowa albo czarna, mniejsza o kolor , spodobała mi się, więc weszłam do sklepu.
Wysoka blondynka podeszła do mnie.
-Na idealne randki zawsze najlepsza.
Zaśmiałam się.
-Jakbym miała z kim jeszcze na nią iść.
-Myślę,że tamten chłopak na pewno by chciał iść z tobą na randkę.
-Jaki chłopak?
-Obróć się-zrobiłam jak kazałam, a przy szybkie stał Lou z uśmiechem i kiwał do mnie.
Czasami się zastanawiam, czy on jest na serio głupi czy udaje.
Dziewczyna podała mi sukienkę z odpowiednim rozmiarem, a ja poszłam do przymierzalni.
Po chwili już w niej byłam, na prawdę mi się spodobała. Tylko cholera przydałyby mi się nowe szpilki.
Chwilę się zastanowiłam i postanowiłam,że jak kupię tą sukienkę to pójdę kupić do niej buty.
Chciałam już ściągać sukienkę, kiedy ktoś wparował do mojej przymierzalni.
Tym kimś był....
_____________________________________
Joł Ludziska!
No i teraz kto wparował Cass do przymierzali?
Odpowiedź zostawiać w komentarzu!
Liczmy na wasze komentarze <3
To daje nam wiele motywacji no i radość  z pisania:D
Za błędy przepraszamy !
Lots of love xx

3 komentarze:

  1. Pewnie Louis a i mam pytanie czemu taki krótki wolę długie a drugie pytanie to czy lubisz Justina Biebera ??? :) pozdrowienia ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak wyszło ;) Ja lubię, Anita pewnie też ;) xx -Marika

      Usuń
  2. Kocham czesc nikoli. Ale nie twierdze ze casie nie! Obie kocham ale niki przypadla mj bardziej do gustu bo sama mam tak na imiexD. Mysle ze bedzie to Tomlinson :** bledy bledami. Kazdy dobry pisarz je popelnia. Dziewczyny jestescie niesamowite <333333 Nicola ! :*

    OdpowiedzUsuń